Друга світова війна ... Страшний період в історії країни. Але саме в цей час найбільш яскраво проявилися такі якості як відвага, дружба, взаємодопомога, мужність, відданість, ....
Вони були притаманні не тільки людям, а й їх чотирилапим друзям – тваринам, зокрема, собакам.
Друзі, багато пізнавального можна знайти в бібліотеках, в Інтернеті. Можливо, подорожуючи разом з батьками, ви також бачили пам’ятники тваринам – героям війни. Дуже цікаво було почути від вас історії про таких незвичайних героїв. Саме тому ми запрошуємо вас взяти участь у марафоні, присвяченому 9 травня - Дню Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.
Для учнів 1-2 класів:
- Попроси батьків знайти інформацію про тварин, які допомагали людям під час Другої світової війни. Уважно прослухай її чи прочитай.
- Перекажи те, що ти почув чи прочитав.
- Запропонуй батькам зробити відео твого виступу-переказу і відправити його твоєму вчителю у Вайбер чи на електронну пошту до 9 травня.
- Подумай про те, як правильно одягнутися для цієї зйомки. Добре було, якби ти під час переказу тримав у руках роздруковане фото або малюнок тваринки, про яку будеш розповідати.
Для учнів 3-х класів:
- Знайти в Інтернеті чи в домашній бібліотеці інформацію про тварин, які допомагали людям під час Другої світової війни, і уважно її прочитай. Розглянь фото або малюнки тих тварин, про яких прочитав.
- 8 травня разом з батьками зайди на сайт закладу і візьми участь у вікторині «Пам’ятники тваринам-героям» або у тематичному тестуванні «Вони теж служили Батьківщині!».
- Не забудь зазначити своє ім’я, прізвище та клас.
Для учнів 4-х класів, як для найстарших, завдання складніше:
- Згадай все, що чув від учителя чи рідних, про Другу світову війну.
- Знайти в Інтернеті чи в домашній бібліотеці інформацію про українські міста-герої війни. Адже у кожного міста, як і у кожної людини, є своя доля: час народження (будування), розвитку, час зльотів і падінь, час героїчних справ.
- Напиши роздум на тему «Що означає місто – герой війни?». У творі стисло опиши: чому і коли місто отримало звання «місто-герой»; чи є у місті пам’ятник чи стела в пам’ять про війну; чи можна, на твою думку, взагалі давати такі звання містам; що означає дане звання для майбутніх поколінь.
- Було б чудово, якби ти додав фото пам’ятника місту-герою, про яке ти будеш писати.
- Надішли у Вайбер чи на електронну пошту своєму вчителю твір-роздум до 9 травня.
З нетерпінням чекаємо на ваші роботи!