Тел./факс: +38 (0432) 43-94-31
22.11.2024
23квітня 2018 року на базі комунального закладу «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради» відбувся семінардля директорів ЗЗСО «Впровадження освітніх проектів та створення освітнього середовища в умовах становлення Нової української школи». Мета методичного заходу - сприяти інформаційній і методичній підготовці директорів до втілення реформаторських ідей Міністерства освіти і науки України щодо становлення НУШу, організувати роботу над розв’язанням низки проблем, а саме: як ефективно та якісно розпочати впровадження нового Державного стандарту початкової школи з 1 вересня 2018 року, як створити якісне освітнє середовище, яке б допомагало перетворити традиційне навчання у процес розвитку особистості дитини.
Під час відкриття семінару заступник директора Департаменту освіти І.В.Божок зазначила, що для успішного впроваджена концепція Нової української школи керівники закладів освіти мають стати лідерами змін у своїх навчальних закладах. А завідувач КУ «Міський методичний кабінет» Н.І.Москальчук відмітила, що найціннішим результатом початкової освіти в рамках Концепції Нової української школи повинна стати здорова дитина, яка мотивована на успішне навчання та дослідницьке ставлення до життя, вміє витися з різних джерел і відповідально ставитися до себе та інших. Директор школи О.М.Нечипорук у своїй доповіді, презентуючи роботу закладуу вимірі сьогодення, детально зупинилася на особливостях нового Державного стандарту початкової освіти, заходах та проектах, спрямованих на створення освітнього середовища у 1-х класах НУШ.
Учасники семінару, працюючи в групах, обмінялися інформацією про переваги, можливості та шляхи впровадження інтегрованого навчання, ознайомилися з інтерактивними освітньо-виховними технологіями «веб-квест», «леп-бук», Sand-art і Sand-play.У практичній частині заходу було використано низку практичних вправ, спрямованих на вивчення методичних ідей та підходів до створення освітнього білінгвальногосередовища та позитивної емоційно-психологічної атмосфери в закладі.
Під час підведення підсумків було акцентовано увагу учасників семінару на необхідності вироблення керівником освітнього закладу власного плану дій з підготовки та впровадження НУШ, підтримки вчителя та його ініціатив щодо створення якісного освітнього середовища.