Тел./факс: +38 (0432) 43-94-31
01.11.2025
23квітня 2018 року на базі комунального закладу «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради» відбувся семінардля директорів ЗЗСО «Впровадження освітніх проектів та створення освітнього середовища в умовах становлення Нової української школи». Мета методичного заходу - сприяти інформаційній і методичній підготовці директорів до втілення реформаторських ідей Міністерства освіти і науки України щодо становлення НУШу, організувати роботу над розв’язанням низки проблем, а саме: як ефективно та якісно розпочати впровадження нового Державного стандарту початкової школи з 1 вересня 2018 року, як створити якісне освітнє середовище, яке б допомагало перетворити традиційне навчання у процес розвитку особистості дитини.
Під час відкриття семінару заступник директора Департаменту освіти І.В.Божок зазначила, що для успішного впроваджена концепція Нової української школи керівники закладів освіти мають стати лідерами змін у своїх навчальних закладах. А завідувач КУ «Міський методичний кабінет» Н.І.Москальчук відмітила, що найціннішим результатом початкової освіти в рамках Концепції Нової української школи повинна стати здорова дитина, яка мотивована на успішне навчання та дослідницьке ставлення до життя, вміє витися з різних джерел і відповідально ставитися до себе та інших. Директор школи О.М.Нечипорук у своїй доповіді, презентуючи роботу закладуу вимірі сьогодення, детально зупинилася на особливостях нового Державного стандарту початкової освіти, заходах та проектах, спрямованих на створення освітнього середовища у 1-х класах НУШ.
Учасники семінару, працюючи в групах, обмінялися інформацією про переваги, можливості та шляхи впровадження інтегрованого навчання, ознайомилися з інтерактивними освітньо-виховними технологіями «веб-квест», «леп-бук», Sand-art і Sand-play.У практичній частині заходу було використано низку практичних вправ, спрямованих на вивчення методичних ідей та підходів до створення освітнього білінгвальногосередовища та позитивної емоційно-психологічної атмосфери в закладі.
Під час підведення підсумків було акцентовано увагу учасників семінару на необхідності вироблення керівником освітнього закладу власного плану дій з підготовки та впровадження НУШ, підтримки вчителя та його ініціатив щодо створення якісного освітнього середовища.

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)